UNIVERSAL VOICE.

F.A.Q.

UNIVERSAL VOICE.

F.A.Q.

UNIVERSAL VOICE.Frequently Asked Questions

Als je bij Universal Voice iets besteld hebt dan heb je automatisch een account. Je kunt je gegevens controleren/wijzigen door in te loggen via Menu -> Contact -> MIJN ACCOUNT

 

Gebruik je mailadres als inlog.

 

Wachtwoord vergeten of resetten? Klik dan op de "wachtwoord vergeten" knop.

 

Je kunt je ook registeren zonder te bestellen. Je ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief met nieuws over nieuwe workshops, de opleiding, artikelen en ontvang kortingsacties op geselecteerde producten.

Je kunt na inloggen je facturen bekijken/printen en de status van je bestelling(en) volgen.

Soms lukt het niet om een bestelling af te ronden. In willekeurige volgorde geven we je de meest voorkomende oorzaken:

  • niet alle verplichte velden ingevuld

Als je een veld met een * overslaat dan loopt het bestel proces vast.

Vergeet niet het vinkje voor het accepteren van de algemenen verkoop voorwaarden onderaan op het afrekenveld

◊ ik heb de algemene voorwaarden van de site gelezen en ga hiermee akkoord *

aan te vinken.

  • postcode en land goed ingevuld?

De juiste format van een Nederlandse postcode is 1234 AB vergeet hierbij de spatie niet tussen de cijfers en de 2 letters. Tevens wordt wel eens vergeten om Nederland te selecteren (we hebben dit niet standaar op NL staan ivm Belgische klanten)

  • Ik wil alleen de Guide bestellen?

Ga naar https://universalvoice.nl/events-en-cursus/universal-voice-guide-20/

F.A.Q.

Kies de juiste opties voor jou bij stap 1. Vergeet stap 2 niet voordat je verder gaat naar het afrekenen bij stap 3.

Vergeet ook niet dat je bij het afrekenen de algemene voorwaarden aanvinkt.

De Duitse versie van de Guide bestel je hier

  • spamfilter melding

Spamfilters zijn nodig voor jouw en onze veiligheid. Ze beschermen dat je geld overmaakt naar een willekeurige website en voorkomen dat anderen bij jouw en onze gegevens kunnen komen. Had je al eens eerder bij ons besteld en gebruik je een mailadres dat onze database herkent of kom je voor als een twijfelgeval dan kan je een melding krijgen om toch toegang te krijgen tot onze klantenbestand. Vul de gevraagde gegevens in en we markeren je als veilig waarna je verder kunt met bestellen. Je ontvangt een mail zodra je weer kunt bestellen.

Je kan ook bij mijn account kijken om daar een nieuwe wachtwoord aan te vragen als je vergeten bent of niet bewust bent dat je al een account op onze site hebt.

Als je ingelogd bent dan kun je na het bestellen meteen door naar de afreken pagina gaan.

  • Cookies & Cache

Omdat websites regelmatig updaten kan het zijn dat je onze pagina eerder bezocht hebt en dat de bestelling vastloopt omdat de inhoud van een pagina op onze site vernieuwd of gewijzigd is. Bij 90% van het vastlopen tijdens een bestelling op elke website lost zich op door de meest recente cookies en cache te accepteren van de website.

Ben je vastgelopen? ververs dan eerst je browser. Aangezien iedereen andere browsers gebruikt kun je hier lezen hoe je het voor jou kunt opschonen. Dit werkt ook als je op andere webshops vastloopt.

  • Nog steeds problemen?

Je kunt via onze contact pagina ons webformulier invullen dan voeren wij handmatig je bestelling in. Mail ons wat je graag zou willen bestellen, mail ons je adresgegevens, je telefoonnummer en eventueel een coupon code. Wij voeren je gegevens in en geven je instructies hoe je de ideal betaling kunt doen om zo je bestelling af te ronden.

Bij de Guide 2.0 zijn de geluidsbestanden terug te vinden via Menu -> UV.GUIDE 2.0 daar zie je in de submenu "audio oefeningen" daar staan de meest recente bestanden.

Vanaf 1 januari kun je deze link volgen voor een nieuwe weergave van het oefeningenboek.

 

Oefen je vanuit de Guide 1.0 versie? Download dan de bestanden via deze link voor de juiste geluidsbestanden. Heb je interesse in de nieuwste versie van de Guide neem contact met ons op voor een kortingscode op de Guide 2.0 voor als je in het bezit bent van onze 1e druk.

Wil je contact met ons hebben? Universal Voice staat klaar voor iedereen die vragen heeft over zijn of haar stem. Het is ons doel om iedereen verder te helpen met heldere begrijpelijke taal en een concreet plan. Wij luisteren naar uw vraag en zoeken dan samen naar de beste en snelste oplossing. Onze docenten en medewerkers zijn uitzonderlijk goed en lang getraind om alle vocale mogelijkheden te kunnen analyseren, coachen en verbeteren.

Neem gerust contact met ons op via ons contact formulier voor alle vocale vragen en wensen, wij zijn er voor jou om zingen en spreken makkelijker, beter en leuker te maken. Je kunt ook de zoekfunctie hieronder gebruiken om je weg te vinden op de website.

Zoekop trefwoord

Aanbod vanUNIVERSAL VOICE.op een rij

UNIVERSAL VOICE.experiences

Join The Club!
logoUVI-transparent

Universal Voice.Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het aanbod van de nieuwste workshops, alles rondom studeren bij Universal Voice, het nemen van zangles bij een UV. Master Teacher, nieuwe artikelen rondom stemtrainingen, kortingen en de laatste nieuwtjes van het Universal Voice Institute.

Ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief